29.11.2012

1000 planer før jul!

I dag knakk jeg - julegardinene og julestjernen har kommet opp i vinduet i kveld.
Tenkte jeg skulle holde meg til i morgen, men jeg falt for fristelsen og julen 2012 har startet hos oss.
Jeg hadde mest lyst på en hvit jul i år, men med litt innvendinger fra andre i husholdet blir det litt rødt i år og. 
Røde julegardiner har kommet opp i mellomtiden mens jeg leter etter de perfekte vintergardinene i en litt annen farge. Eskene med julepynt er åpnet, men det er ikke så mye jeg vil sette fram - kjenner meg ganske ferdig med røde nisser  - jeg vil ha glitter og glamour med et touch av natur



Mannen i huset har satt nesen nedover i landet og reiser til Lanzarote i morgen tidlig (finnes ikke sjalu!!!) og jeg har mange planer for disse dagene. Tuva har pappahelg og jeg får tid for meg selv og masse Livekos. 
Skal male noen hyller og bytte ut i stuen vår og prøve å skape et koselig julehjem


Forandret litt på utseende på bloggen også nå som vi er inne i en ny årstid.
Håper dere liker det

Ha en fin kveld dere

6 kommentarer:

  1. Jeg begynner vel i morgen tenker jeg...da klarer ikke jeg å holde meg mer;) tihi;)

    Kjempefin header du har laget:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Nydelig header :) Spent på hva du finner på, på interiør siden mens mannen er borte ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Malingsspannet er funnet frem så har to-tre hyller som skulle fått ny farge :)

      Slett
  3. Liker så godt at du har juletema på bloggen uten å overdrive. Noe så enkelt som disse julekulene gjør liksom alt!! :)

    Koselig det ble hos dere. Elsker hvit jul og naturtema.. Men litt rødt må til for at jeg får julestemning ;) Heh!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre :)
      Akkurat nå er rødt veldig dominerende her, men skal se om jeg ikke får til litt shopping i helgen for å få inn litt mer hvitt og glass også !

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag