05.10.2012

TGIF

Så deilig det er at fredagen har kommet.
De siste fire-fem ukene har det vært litt nattevåk med syk baby som hoster, men etter legetime på mandag har det blitt litt bedre. Man blir så hjelpesløs når de bare gråter, og man vet ikke helt årsaken, men ting er på bedringens vei og jeg ser lys i enden av tunnelen. Heldigvis er alt bare i perioder

Kjæresten har også fri i dag, så vi skal benytte muligheten med å komme oss ut av huset. Har store planer om det nye Sirkus shopping som åpnet i går. Tuva skal til pappaen sin og man blir straks litt friere med bare en baby uten meninger, så vi får se hva helgen bringer.
Jeg ser for meg avslapping, kos, god mat og ta igjen litt tapt søvn

TGIF
I går kom de nye lysestakene jeg bestilte fra Lisbeth Dahl - er de ikke flotte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag