24.10.2012

Storbyhelg med barn

I kveld setter vi snuten mot København og 5 spennende dager i storbyen. Redd vi har tatt oss litt vann over hodet ved å bo på hotell i 5 netter med to små barn, men det vet vi ikke før vi har prøvd. På den måten blir det iallefall rolige kvelder og man kommer seg kanskje tidligere i seng.

Sykdom har herjet i hjemmet i noen dager, men vi har nå kommet oss på beina igjen og jeg har startet litt med pakkingen. Hva trenger man egentlig til en storbyferie med barn utenom det vanlige som inneklær, uteklær, nattiser og godt mot?

Jeg ser frem til dette og gleder meg til å komme meg ut! Man blir fort mange timer i hjemmet når man går i permisjon så da er det godt med litt forandring. Håper på å finne noen av interiørbutikkene som jeg har lest meg opp til på nettet, men med mann og barn på slep står nok ikke det øverst på "to-do" listen.

Ipad blir med, så skal prøve å få blogget litt og lagt ut flere bilder på Instagram!
Følg meg da vel: "stinelervik"

Ha en fin dag

5 kommentarer:

  1. god tur, Stine! Få me dæ ongan på tivoli, der har Lisbeth Dahl en kjempefin butikk :D

    SvarSlett
  2. Så kjekt, neste mnd reiser vi til København. Gleder meg. God tur! kos dere!

    SvarSlett
  3. Kos dere masse og ha en super tur..5 dager går så fint atte. Gleder meg til oppdatering her på bloggen :)

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  4. Kos dere på tur! Jeg har alltid med stikkpiller og flytende paracet på tur med barna, greit å ha i nærheten om man trenger det:).

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag