19.10.2012

One man's trash is another man's treasure

I går var det klart for 4 mnd kontrollen med Live. Tuva var litt slappis og ble hjemme sammen med oss. 
På helsestasjonen var det mye skryt å få. Hun legger på seg godt (kanskje ikke så rart når hun får både grøt og mme) er sosial og flink motorisk. Det er så godt å høre!
Man glemmer så fort, og husker igjen hvordan det var når Tuva var på den alderen gjennom Live. Derfor prøver jeg å være flink til å skrive ned milepæler det første året.

Uansett: etter timen møtte vi pappa på butikken og vi bestemte oss for å ta turen dit siden de også hadde fri den dagen. Med to små hjemme er det ikke til å legge under en stol at det kan være hektisk. Begge krever sitt og man må aktivere de før man selv går på veggen. En tur til pappa var derfor midt i blinken.

Utenfor huset hos de lå det masse "skrot" som pappa skulle kaste. 
MEN, jeg så tre ting som jeg pakket på vognen og tok med hjem. Med litt maling og nye knagger tror jeg det kan bli riktig så fint. Det gjelder bare å finne plass til de i huset også.





Noen lure forslag?



3 kommentarer:

  1. Så fine! Den blåe trenger du jo ikke gjøre noe med? Jeg synes sånne hyller gjør seg kjempefint på barnerom :)

    Ha en fin helg, søta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Lyst til å male den, enten hvit eller dus rosa for å ha på jenterommet ja :P Bare dårlig med veggplass slik det er akkurat nå, men det får vi endre litt på

      Slett
  2. Hei hei, så hyggelig kommentar! : ) Jeg får følge med på bloggen din også da ; ) Ser du har to herlige jenter du også. Her venter vi lillebror i januar, spennende! Riktig god helg til dere. Sees plutselig i bhg ; )

    PS. ELSKER GJENBRUK! Her i huset har vi en fin miks av nytt og gammelt : )

    Natalie.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag