01.10.2012

Oktober - den rosa måneden

1. oktober, og vi går inn i den rosa måneden.
For fjortende år på rad arrangeres Rosa sløyfeaksjonen i oktober med informasjon og innsamling i kampen mot brystkreft.

"Hvert år rammes omtrent 2 750 kvinner i Norge av brystkreft. Det betyr at hver 12. kvinne rammes av sykdommen i løpet av livet. Antall brystkrefttilfeller har vært stabilt de siste årene, men stadig flere av de som rammes overlever."

Jeg har fått en rosa sløyfe på mitt Facebookbilde og støtter samtidig en god sak
Vil gjerne oppfordre alle som leser min blogg til å gjøre det samme

1 kommentar:

  1. Viser såklart min støtte til en så bra aksjon:) I gågaten i Bergen henger de opp ørten BHer som symbol på denne aksjonen:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag