18.10.2012

O'jul med din glede!

Høsten har kommet og julen nærmer seg med stormskritt. Ja, jeg vet det er lenge til, men allerede har enkelte juleprodukter kommet for salg i butikken og jeg har begynt å tenkt på årets ønskeliste.
Jeg lagrer inspirerende bilder jeg finner på nettet i et album på dataen og finner nettbutikker/kjeder som selger de produktene jeg leter etter. Slik blir en inspirasjonsmappe utrolig fyldig etter et år, og jeg har samlet et lite utvalg av mine ønsker i år.

I hovedsak ønsker jeg penger i år, for har lyst på en hvit Kitchen aid og en ny klokke. 
I tillegg er det mye annet "nips" på ønskelisten
1 - Kitchen Aid, 2. -Bilderammer denne fra Lisbeth Dahl. 3- Lysglass 4-Taklys 5-Klokke MbMJ
6.-Stol fra TM design, 7 - altfordyr lysestake 8.- lysglass

Listen er lang, men her er et lite utvalg.
Den er mest beregnet for familien, men kanskje en liten hjelper om du enda ikke har noen gaveønsker for i år.

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk - Internett kan virkelig være til inspirasjon

      Slett
  2. Flotte ønsker ja:)
    Lurt med slike ønskelister, jeg fikk min KA i fjor på den måten, hihi ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres bra ut! Bare håper noen i familien leser bloggen

      Slett
  3. Wow, den lysestaken var knallfin. :) Hvor er den fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg fant den på cilledill for en stund siden til nærmere 1500,- men nå fant jeg den ikke lengre...

      Slett
  4. Mye fint på listen:) Den lysestaken har de i billigversjon på europris ;)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Den på Europris har jeg sett på og den falt ikke spesiellt i smak.

      Slett
    2. Takk for tips. Har ikke sett den på Europris enda

      Slett
  5. Ler litt av meg selv, for armbåndsur er omtrent det eneste jeg ikke selger i butikken min!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, høres bra ut Nina

      Slett
  6. Topp ønskeliste! Kitchen aiden er så fin. Har selv akkurat den fargen. Men motoren tåler ikke så mye desverre :(
    Taklyset ønsker jeg meg også. Kjempefin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker.. Kjipt å høre! Nå har jeg bare en vanlig foodprosessor og den tåler iallefall ikke mye før motoren stopper

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag