20.10.2012

Morgenstund

I går kom mamma og hentet Tuva for overnattingsbesøk.
Derfor ble denne morgenen idag nokså roligere enn det vi er vant til. Vi kunne ligge å pludre i sengen en stund før vi sto opp - nå er det tente lys og kos på sofaen med lillesøster etter frokosten er fortært.
Har snakket med treåringen som har det ypperlig sammen med mormor på en lørdag med baking, maling  og lek på lekeplassen.

Her har det kommet en etterlengtet pakke fra Nord-design med den nydeligste lyslenken fra HappyLights, vase fra TineK Home og en skål fra Kahler.
MORGENSTUND...
TineK vase med friske roser

Happy Lights



Stjerneskål fra Kahler

Her skal vi bare nyte stillheten før storesøster kommer hjem, og en koselig lørdagskveld står for tur.
Håper dere har en fin start på helgen



12 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det var med rammene på den måten du har hengt de opp på. Det har jeg ikke tenkt på engang. Kanskje jeg må herme litt om jeg finner en plass det passer på! :)

    Så fint du har det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Silje Helen :) Hyggelig å høre

      Slett
  2. KOS dere!
    Så masse flott du har kjøpt deg ♥
    Kan ikke få nok TineK og Kähler jeg:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Veldig fornøyd selv også! Får øynene opp mer og mer for Tine K jeg også!

      Slett
  3. Herlig det ble med lyslenker under på avlastningsbordet!:) Det gjorde seg virkelig =)

    Ha en flott helg =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ble lagt der litt tilfeldig siden jeg ikke fant ut akkurat hvor jeg skulle ha den

      Slett
  4. SÅ fint!! :):) Kjenner jeg kunne sittet i dagevis å kikket på alle disse fine tingengen som befinner seg der ut i nettbutikkene!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg er så enig

      Slett
  5. Stjerneskåler?
    Hmm, det MÅ jeg da ha ;)

    Tirsdagsklem fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. De er virkelig fine! Og finnes i to størrelser også!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag