08.10.2012

Mitt beste interiørtips

Precious home har en utfordring gående der hun vil se andre bloggeres beste interiørtips.

Permer med regninger, viktige papirer, bøker, printer og andre ting som bør være lett tilgjengelige er ikke alltid så fine å se på. Å ha de på "kontoret" i kjelleren er heller ikke aktuelt da man må løpe opp trappen flere ganger om dagen. Og i mangel på andre skapmuligheter i stua vår har jeg gjort små endringer av en Ikea Liatorp skjenk.
Dette er mitt beste interiørtips
Knottene ble byttet ut, og skapdørene ble pyntet med blonder.
Fort gjort og koster ikke all verden heller!





Blondene ble kjøpt på Stoff og stil i Trondheim og knottene ble bestilt over nett

Bli med du også!

11 kommentarer:

  1. Så fint skapet ble da. Genialt med en slik løsning for viktige papirer. Her har jeg skuffer under tvskap og vitrineskap.

    Kanskje jeg hiver meg med på utfordringen.
    Ønsker deg en fin mandag.
    Tonje Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det - ble veldig fornøyd selv.
      Bli med du også! Det er så mye inspirerende der ute

      Slett
  2. Kom over bloggen din gjennom mammakine idag. Det er så moro å følge andre som er i lignende situasjon :) Har selv en liten gutt født i april 2010 og en liten jente som ble født i februar i år. Så flink og kreativ du er! Det ble kjempefint :) Har nettopp lagt ut bilde på bloggen av en trestokk fra skogen som ble til en lysestake hengende fra taket. Det må være mitt beste interiørtips : ta med deg ting hjem fra skogen og lag forskjellig av det. Gratis og veldig fint :) Her i huset har vi en trestokk stående inntil veggen i stua med telys hengende på, en pinne hengende under kjøkkenskapene med kroker til å henge oppvaskbørste og kluter på. Den fungerer også supert som tørkerullholder :) I gangen har vi en hvitmalt trestokk, der vi henger alle skjerf og vesker. Haha, jeg har virkelig huset fullt av trestokker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre! Hehe, ta naturen inn er det noe som heter ;) Her har vi kongler og pinner som treåringen har drasset inn, men ikke gjort så mye kreatvit med de.

      Slett
  3. utrolig pent! hvordan hang du blondene i skapet? lim?

    SvarSlett
    Svar
    1. Limte de på med superlim :)
      Det sitter enda

      Slett
  4. Så fint tips:)
    Takk for at du er med i utfordringen:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Selvfølgelig!
      Flott utfordring Precious home

      Slett
  5. Så kult ! Vi har akkurat den benken, og jeg har sagt at jeg har lyst å bytte den ut, men her kom jo løsningen servert på din blogg <3

    God uke til deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Billigere alternativ enn å kjøpe en ny også :) Må få se resultat om du velger å gi den en lite makeover

      Slett
  6. Kjempefint.. Ønsker meg sånn jeg også.. hehe..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag