11.10.2012

Langweekend i København

Noen ganger synes jeg det er gøy å se på flyreiser fra Trondheim til ulike destinasjoner i Europa 
 I går var en slik dag - så på turer til England, Amsterdam og Berlin. Foreslo tur til København, og noen minutter senere så var turen bestilt. Vi reiser allerede om 2 uker
I fjor var jeg der på julegaveshopping med jentene, mens denne gangen er det familien som reiser. Kjæresten min, jentene mine og jeg



Bilder hentet fra google

Litt spent på flyturen når begge er etter sengetid, og ikke minst med tanke på middag da vi må ut å spise hver dag. Håper virkelig at barna er tilpasningsdyktige og at vi får en fin tur.
Ser for meg dager på tivoli og dyreparken.
Håper selvfølgelig å flette inn litt sightseeing og shopping mellom slagene også, men først å fremst en familie"ferie".

Noen som har familieweekendtips? 

4 kommentarer:

  1. Så gøy :) Masse bra shopping i København og tivoli er kjempemorsomt for de små.
    Vi har flydd en del med barna på ugunstige tider og det har alltid gått bra.

    Ønsker deg en fin torsdag *klem*

    SvarSlett
    Svar
    1. Så godt å høre :)
      Fløy med de i sommer og da gikk det veldig bra :) Krysser fingrene :)

      Slett
  2. Så herlig.. Ingrid og jeg skal til Liverpool om 20 dager, og vi gleder oss masse :-)

    SvarSlett
  3. Oi, så herlig å være så spontan! :D Det blir sikkert kjempekoselig! Du (og Arild?) er så flinke med ungene, så jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempefint med flyging, og dere kommer nok til å kose dere nesten ihjæl ;-*

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag