02.10.2012

Ny frisyre - håret gjennom årene

I sommer klippet jeg håret så kort som jeg aldri har hatt det!
Kort bak og langt foran - en lang bob

Med små barn i hus, og alt det håret som man mister i småbarnsperioden så var dette veldig riktig for meg akkurat nå. Hadde aldri i livet trodd jeg skulle gå så drastisk til verks, men nå er det gjort og jeg liker det. Da vi var i Spania ble det enda et hakk kortere

Slik ble resultatet:


Har hatt mørkt hår under i mange år, og klarer ikke helt å gi slipp på denne helt enda, da jeg synes det gir et fint spill i håret. Denne gangen ble det farget fremfor striper og bleking - og jeg har lovet meg selv å være flinkere med hårolje og hårkurer.

Bladde også i gamle bilder og fant noen av mine gamle frisyrer

Har også hatt (mange) mislykkede hjemmeforsøk med farging og bleiking der håret har hatt nyanser av gult og grønt  - samt et hår som var lysere enn Gwen Steffani sitt!!!!
Men man lærer så lenge man lever

Har du byttet stil ofte, eller er du som meg, at det samme går igjen år etter år?



9 kommentarer:

  1. Så fin du va på håre no Stine! :) D kledd dæ!

    SvarSlett
  2. Så fin du ble på håret. Her er det langt som gjelder gitt ;) Jeg klipper det stadig kortere og angrer som en hund etterpå, men med det håret jeg har er det vanskelig å finne på noe nytt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Har alltid likt å hatt det langt jeg også, men nå kjente jeg at håret TRENGTE å være kort :P Så slitt etter småbarnsperioden og nå bruker jeg mindre tid på et sunt hår :) Er mange flinke frisører der ute med lure tips

      Slett
  3. Så flott det ble!!
    Likte godt spillet med mørkt under:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Blir rart å ta det bort synes jeg :P

      Slett
  4. Nydelig du er!
    Og kler virkelig sveisen asså :)
    Hadde selv langt og tjukt år frem til 3 år siden,da ble det lang bob.
    Aldri angret ett sekund!

    Haha,har og hatt mye rare farger og sveiser :p
    Huff

    SvarSlett
  5. Jeg har et litt anstrengt forhold til frisører jeg,
    de siste gangene har jeg ikke blitt fornøyd!
    Så da blir det til at jeg drøyer og drøyer før jeg endelig får tatt meg en klipp ;)
    Synes forøvrig du var veldig fin på håret nå :)
    Ang.tomatene så må du huske på å potte om etterhvert, vanne regelmessig og la de få masse lys. Veldig moro å dyrke selv, og en fin ting som barna fint kan være med på...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Synes du kler den nye frisyren kjempe godt! Men alt kler jo den smukke:)
    Artig å se gamle biølder fra deg. Du har egentlig ikke fornadret deg sånn kjempe masse:)
    klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag