12.10.2012

Lampeskjerm fra TineK

I august bestemte jeg meg for å få tak i en av de flotte lampeskjermene fra Tine K.
Det ble litt lengre ventetid enn jeg hadde trodd for bestillingen fra nettbutikken hadde vært inne hos leverandør i over 6 mnd.
Men på onsdag  tikket det inn en melding rundt kl 22.00 at den var ankommet på postkontoret - det var ingen tvil - jeg måtte ha den samme kveld, og i går kom den opp over spisebordet vårt.
(jeg måtte vente ca 2 mnd)

Etter flere måneder uten lys der, ble det en ganske så stor forandring og med litt tilvenning til lyset og størrelsen så synes jeg den ble riktig så fin.

   

   


TineK lampeskjerm XL i fargen KIT
Den er 60 cm i diameter og har en høyde på 46 cm. 
Babazar fant jeg den billigste og den kostet 1990,- + frakt

Ha en fin dag!

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk! Det var lange 2 mnd med venting :p

      Slett
  2. SÅ fin den ble. Gle jo rett inn! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Elsker den

      Slett
  3. LOVE IT!!! <3
    Den er rå lekker,kjenner jeg er litt misunnelig *fnis*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D Flere igjen ;) Den er mye finere i virkeligheten

      Slett
  4. Fiiineste lampen!!
    Heldige du;)
    Her er det spotter i taket overalt, så er ikke så lett med taklamper:(

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Dårlig med taklys her, så denne passet perfekt!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag