06.10.2012

Jeg hopper i det!

HVA ER DET JEG GJØR!?
Har bestemt meg for å kjøre i gang spørsmålsrunde på bloggen etter mange runder med meg selv. Faktisk noe jeg har tenkt på i veldig lang tid, men med  redsel for at ingen skal spørre om noe og dette blir et utrolig kjedelig innlegg har jeg utsatt og utsatt. Men jeg tar det store steget og hopper i det

Noe dere lurer på?
Familie eller hjem
Lite eller stort
Spør anonymt eller med navn,

God lørdag!
Flotte Fjellvær - barndomsplassen til min mor


PS:

14 kommentarer:

  1. Jeg kjenner nervøsiteten din helt hit, hver gang jeg går inn på en blogg med spørsmålsrunde, og det ikke er noen spørsmål så blir jeg såå ille til mote!

    Men, så vil jeg gjerne stille deg noen spørsmål da!
    Jeg holder på å finne ut hvordan jeg skal innrede babyrommet til lille Mie min på 8 mnd.
    Har du noen gode tips til barnerom-interiør?
    Hvor handler du ditt interiør til barnerom?
    Vet du om noen gode oppbevaringsløsninger, utenom skuffer og skap som ikke nødvendigvis må henge på veggen?

    Ha en kjempefin helg videre :)

    Hilsen Stine

    SvarSlett
  2. Er det samme barnefaren på begge dine ?
    Hvordan var det o bli tobarnsmor, noen tipps ?
    hva er aldersforkjellen, her blir det 20 måneder så tar imot tips fra deg da :D

    SvarSlett
  3. Her er noen spørsmål fra meg:
    Hvilke andre mamma-bloggere leser du?
    Hva er ditt stolteste øyeblikk som mamma?
    Hvor mange barn vil du ha?

    SvarSlett
  4. -Hvilke blogger på toppisten på blogg.no leser du?
    -Hvor gammel er du?
    -Hvis du ikke skulle bodd i Trondheim, i hvilken by i Norge ville du da ha bodd i?
    -Noen gang vært i Mo i Rana?
    -Hørt om Mo i Rana?
    -Lyst på flere barn?
    -Bor du i hus, blokk, eller leilighet?
    -Eier eller leier du?
    -Hvor gammel er kjeresten?
    -Hva heter kjeresten?
    -Lyst til og flytte?
    -Bor du i byen, eller litt utenfor?
    -Kjenner du noen andre mamma-bloggere, hvilken?
    -Leste du mammatilmichelle.blogg.no?



    Dette var da noe av det jeg kom på jeg lurte på i denne omgang :)

    SvarSlett
  5. Har du noen tips til hvordan man kan få mere lesere?:) og hva skal til for å få til en intresang blogg?

    SvarSlett
  6. Har du piercing/tatovering?

    SvarSlett
  7. Trine Schei6/10/12 20:21

    Hvilke land har du besøkt?

    SvarSlett
  8. - hvordan fant du navn til barna dine
    - hva er ditt beste minne
    - hvilken utdanning har du
    - hvordan traff du mannen din

    SvarSlett
  9. hvor henter du mat-inspirasjon fra? legg gjerne ut flere oppskrifter :D

    SvarSlett
  10. Jeg lurer på om du kan skrive litt om hvordan det er å gå fra 1-barnsmor til 2-barnsmamma? Hvordan får du tid til førstemann? Hva er det vanskligste? Og det beste? Skal du ha fler?

    Gleder meg til svar :-)

    SvarSlett
  11. Jeg lurer på...
    *Om du har noen gode "mamma-tips"?
    *Dine favoritt-blogger og hvorfor?
    *Hvor finner du inspirasjon til bloggen din?
    *Favoritt-rom i huset og hvorfor?
    *Favoritt ting i huset og hvorfor?

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Blir det bryllup? :D

    Blir det flere barn? :)

    Hva er "boligdrømmen" din?

    Hva er den interiørtingen du er MEST fornøyd med i huset?

    Hvilket rom er du mest fornøyd med i huset?

    Hvilket rom liker du best å innrede?

    Hva er ditt favorittmerke (favorittmerker) av barneklær? :)

    SvarSlett
  13. Hvor kjøper du klær til Live?
    Trenger tips til hvor man kan finne finere klær til baby(kjoler f.eks)

    SvarSlett
  14. Ettersom du har skrevet innlegg om kosttilskudd tidligere så lurer jeg på hva du gir barna dine? Har ei her som ikke takler tran og vitamindråper. Tips til noe annet man kan bruke?

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag