30.10.2012

Home sweet home

I går kveld ved midnatt kunne vi endelig sette beina på trøndersk jord igjen.
Flyturen tilbake gikk også over all forventning (riktignok litt trass på flyplassen i Danmark) og det var utrolig godt å komme hjem til sitt eget, tross minusgrader og snø.
I dag er begge barna hjemme med meg for å ta igjen litt søvn, få tilbake døgnrytmen og for å komme i orden. Vaske litt klær og pakke ut fra kofferten.

Tenker å skrive et innlegg med litt tips og erfaringer etter denne turen samt dele bilder med dere. 
Er det noen spesielle ønsker?


Mye fint dansk design til en billigere penge enn i Norge, så noen skatter fra Lene Bjerre og Lisbeth Dahl ble med hjem sammen med litt julepynt.
Gosh, som jeg gleder meg til å pynte til jul!

2 kommentarer:

  1. jeg vil gjerne vite om du kom over noen butikekr man bare MÅ innom. Har sånn ca samme stil som deg på interiør, og har barn på 1,5 år og 2 mnd :) Skal til køben om noen uker! :)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Skal til køben om noen uker. Tips til interiør butikker som selger Lene bjerre produkter ønskes veldig:)

    Hilsen Sandra

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag