08.10.2012

En god nyhet!

Dere som har lest bloggen en stund vet jeg har gått å ventet på en ny lampeskjerm i en stund og vært en smule utålmodig. -Vet, det er sinnsykt å glede seg over en lampeskjerm, men der har du meg!
Iallefall, i dag fikk jeg mail om at den var kommet inn på lager, og den sendes i morgen! 
Glede på en mandag, spør du meg.

For en stund tilbake gikk lysene over spisebordet til..... ja, de virker ikke lenger, og jeg hadde endelig en unnskyldning/grunn til å kjøpe en fra TineK Home!

Det er først nå (etter snart et år som huseiere) at jeg føler at vi har begynt å få et hjem.
Den sist tiden har flere bilder kommet på veggen og det er blitt mer personlig enn det var de første månedene synes jeg. Noe småtteri gjenstår, men samtidig blir man nok aldri helt ferdig.

Ønskelisten blir heller ikke mindre når man finner så mye fin inspirasjon på nett, så venter også på disse skattene. 


Ha en fin kveld!
Barna er i seng, beina høyt og skal sette meg å begynne å svare på spørsmålsrunden nå. Takk for gode bidrag 

12 kommentarer:

  1. Hurra!!! Jeg skal på Låvebutikken å låne med meg forskjellige lamper fra TineK hjem til skjenken for å se hvordan de passer inn. Elsker TineK lamper!! Mye måtte du betale for denne? Kunne tenkt meg den samme over sofabordet jeg...

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er vi to! Herlig og kan ta med hjem for å prøve og se før man bestemmer seg.
      Den billigste jeg fant var hos Babazar.no og kostet 1990,- (XL i fargen KIT) + frakt. Jeg gleder meg til å få den opp over spisestuen og gleder meg til å ta bilder for å vise dere

      Slett
  2. Yay! Skjønner at du gleder deg over det. Ville jeg også gjort :))
    Det er ei utrolig fin lampe du har valgt ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.Har ikke sett den "live" enda, men tror den kommer til å gli rett inn med det andre vi har :)

      Slett
  3. Her var det myye fint, Stine :-)
    Og du forresten, angående den smokken du spurte om. Matt ga bort smokkene sine da Noah fortsatt brukte babysmokkene (de minste til MAM) så smokkene de brukte var ikke like. Vi overbeviste Mathias om at smokker var for bebiser og tilslutt trodde han på det selv. Han tok aldri babysmokkene til lillebror. Men det hender en sjelden gang at han stjeler de nå. (som lillebror har begynt med større smokker) Da gjemmer han seg og holder seg for munnen mens hans smatter på smokken. Så søt da. hehe. Da sier jeg bare at han skal slutte og tøyse. Så ler han og tar vekk smokken :p De er rare disse små :P

    Ha en fin kveld, snupp!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips Kine. Vi må vell bare hoppe i det, og jeg gruer meg som bare det. Men er man knallhard i noen dager så går det nok over. Bare så ekkelt å kjenne på den forskjellsbehandlingen man gjør (selv om det er en dårlig forskjellsbehandling) Gleder meg til den dagen hun legger smokken på hylla for godt. OGså hørt om tips for å legge alle smokkene i en skål til julenissen - kanskje vi klarer det om 3 mnd

      Slett
  4. Så mye fint du venter i posten:))
    Lucky you!! Det er jo lenge til jul, hihi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, jeg gleder meg!

      Slett
  5. Utrolig flott! Virkelig verdt ventetiden:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt klart! Titter i postkassen flere ganger om dagen nå :p

      Slett
  6. Vil bare tipse deg om at de har den lekekurven der på Nille også, ca halve prisen. Eneste forskjellen er at det ikke står "toys" på den. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips. Har hørt flere som har sagt det, men denne er allerede på vei :P

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag