02.10.2012

En fin høst i møte

Jeg krysser alt jeg har for at lampeskjermen fra Tine K kommer snart!!!!
Nettbutikken har hatt bestillingen inne et halvt år og fått beskjed at de skulle komme i slutten av september, men jeg har ikke hørt noe mer. Tror jeg gråter den dagen den kommer, for nå er forventningene skyhøye

I tillegg var jeg så heldig å vinne en gave fra Sverdrup gave og Interiør til en verdi av nesten 1000,-!
Så mye fint som dumper ned i postkassen i løpet av høsten.
Også de nydelige lyslenkene fra Happylights forventes om ikke så alt for mange uker

Jeg tror det blir en fin høst

8 kommentarer:

  1. Kjekt med nye, fine ting i huset:) Håper alt kommer snart. De lysestakene fra Lisbeth dahl har jeg også!

    Idag har forresten din yngste datter navnedag:)

    Ha en fin tirsdag!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, alltid godt det :) Små gleder ;)
      Jeg har sett på de en stund og endelig er de på tur til meg - de ser fantastiske ut!
      Gøy med navnedag også, det visste jeg ikke :)

      Fin tirsdag til deg også :) (selv om den snart er over)

      Slett
  2. Wow, så mye fint du venter i posten!!
    Misunner deg lampeskjermen altså:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper den kommer snart nå! Ventet leeeeenge :P

      Slett
  3. Så mye fint du venter.
    Ønsker deg en fin tirsdag!
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  4. Hvor har du funnet de lysestakene fra Lisbeth Dahl? :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag