17.10.2012

Detaljer fra stue

Bloggen fyller 4 år i november og jeg har planer om å kjøre i gang et stort gavedryss til dere lesere som en stor takk. Mange spennende sponsorer har sagt ja til å være med og venter svar fra flere. Dagen i dag er satt av til "kontorarbeid" og planlegging i den forbindelse. 

Dette er veldig spennende og gøy å gi noe tilbake til alle dere som klikker innom oss, enten daglig eller en gang i blant. 
Deler noen bilder av interiøret fra stuen

Min lille samling av GreenGate og BrukaDesing har fått plass i vitrineskapet









Ha en finfin dag!

Får ikke opp "etiketter" under innleggene mine!
Alle innstillingene på bloggen tilsier at de skal komme opp, 
men ingenting skjer. Noen som har peiling?

16 kommentarer:

  1. Mykje fint! Liker spesielt godt utvalget av servise i vitrineskapet ;) Nydelig! Og my first year rammene fra PH er så vakre. Må nok gå til anskaffelse av ei slik sjølv. Veldig greit med kvite rammer, og ikkje blå og rosa f.eks. Ikkje like fint å pynte veggen i stova med då ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Greit å ha ting på utstilling i et skap fremfor alle hyllene. Elsker Perfect Home. Dekorative og fine

      Slett
  2. masse pent! elsker det siste ekstra! er så fint med de to rammene ved siden av den flotte rammen (som jeg også har ^^,) helt nydelig over sjenken der!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Alice

      Slett
  3. Flotte bilder, koselig du har det :)

    Vet ikke hva som kan ha skjedd med etiketter, håper du finner det ut.

    SvarSlett
  4. Så fine detaljer! Blir spennende med gavedryss :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Jeg er veldig spent og kan love masse fint.

      Slett
  5. Fin blogg, liker veldig godt designet ditt ! :D

    SvarSlett
  6. Så gøy Stine! Det gleder jeg meg til, og blir selvsagt med!! :)
    Utrolig fin den lampa var på øverste bilde!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres flott ut, Hanne. Lampen er fra Bohus :)

      Slett
  7. Lekre detaljer i stuen ♥
    Og så gøy med 4 år - det er lenge det:))

    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! 4 år er lenge ja! Men samtidig føler jeg meg fersk til tider :P Gøy å kunne feire litt

      Slett
  8. Kjempe fint!! Liker stilen din veldig godt. :)
    Ønsker deg ein fin dag Stine :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Så koselig å høre

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag