07.09.2012

Vinneren er trukket!

Da har jeg kåret en vinner blant de som kommenterte under innlegget om hårpynt fra Dukkemor - og den som får tilsendt en forundringspakke derifra er:



Gratulerer så mye til deg!
Håper og tror du blir like fornøyd med hårpynten som det jeg er så send meg en mail på stinelervik@gmail.com med navn og adresse så skal du få pakken i posten 


--------------
Ellers har dagene gått med litt bloggjobbing den siste tiden.
Jeg har laget meg ny header og oppdatert navigeringsmenyen litt: Under kategorien "vårt hjem" har jeg lagt til slideshow med noen bilder fra vårt hjem. Under "oppskrifter" finner du nå også bilder av de oppskriftene jeg har lagt ut.

Sidemenyen er også ryddet litt i,og jeg har laget nye iconer for facebook, bloglovin og instagram
Håper dere liker forandringene!
God helg til alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag