16.09.2012

Tid for egenpleie





På fredag var det tid for egenpleie!
Jeg hadde time til flinkeste Gunn, som driver Beltane negledesign på Heimdal
Så utrolig godt å sette av noen timer til seg selv, og den følelsen man får etterpå er rett og slett ubeskrivelig. Live ble passet av mormor og hadde sovet hele tiden. 
Heldigvis!

Jeg har en fortid som forbruker av løsnegler fra depend og andre lettvinte løsninger, men jeg tåler det rett og slett ikke.  Neglene mine graver seg ned, jeg får store hakk og de blir så ujevne og skjøre. Nå har jeg kjempefine negler som tåler en liten trøkk og som ser helt fantastisk ut!
Storfornøyd!
 Gunn la på falsk tipp, filet og formet de som jeg ville ha de, og la på gele som fransk manikyr. 
Delikat og lekkert.

Bilder i prosessen. 
Før bilde, med tipper, filing og lakkering


Resultatet 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag