11.09.2012

Sophie the Giraffe

Har lenge tenkt å anskaffe en slik som "alle" har og når jeg ser behovet Live har, var jeg ikke sen om å klikke inn på en nettbutikk for å få denne tilsendt til oss.
Hun spytter ut smokken og sutter utrolig mye på hånden så denne var nok midt i blinken.
To dager etterpå lå den i postkassen vår!

Hun har litt vanskeligheter med å holde den selv og styre den mot munnen, men med litt hjelp så går det. Den er så herlig og hun fester blikket til den og blir ivrig når den piper.
Tenker den er lur å ha på flyet til Spania


Erfaringer å dele?

6 kommentarer:

  1. den så ikke så dom ut , hvor bestilte du :)?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hos http://www.lykkeland.no/ :)
      Den er genial!

      Slett
  2. Otilia er ganske gla i den hun også =) eneste er den lyden hehe.. :P blir litt mye av og til :P spessielt når storesøster leker med den ;P

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, hørtes kjent ut ja!

      Slett
  3. Den måååå jeg ha liggende kjenner jeg ;)

    SvarSlett
  4. Marielle er blitt veldig glad i den hun også. Glad i pipinga også så lenge ikke noen kliper den ihjel - da blir det litt mye piping på en gang.
    Her skal ALT i munnen for tiden, så da er det bedre med denne enn mammas fingre :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag