09.09.2012

Medisin på en grå søndag

Søndag og ukeslutt - nok en gang!
Været er grått  og vi har fått utdelt enda en dag med regn og temperaturer under 10 grader i Trondheim.
Tanken på at vi neste mandag sitter å tripper på flyplassen for å reise til Spania på denne tiden er nok det som holder meg oppe akkurat nå.
Gleder meg ubeskrivelig mye til en skikkelig pause fra hverdagen for det er ikke "fritid" å være i permisjon heller, man jobber heller hele døgnet rundt.
Jeg er nok dårlig på å slappe av når Live sover, så kan nok takke meg selv, men det er så mye jeg skulle/ville ha gjort, samtidig som jeg liker å ha det ryddig rundt meg til en hver tid.

Har fått tatt igjen litt søvn i helgen da, når treåringen ikke krever at dagen starter kl 07-08, men jeg gleder meg til hun kommer hjem igjen om ikke så alt for mange timer.
Gårsdagen hadde vi "middagsgjester" og rekeaften her i stua. 
Baket cupcakes for anledningen (mest for min egen skyld) og jeg har på følelsen at gutta som var her i går ikke deler den samme entusiasmen som jeg over disse søte små kakene.
Men det gjør ingenting! Er knallgod søndagskos også

Deler bildene og ønsker dere en fin søndag!


Inspirert av Fairytalecupcakes som holder til her i Trondheim



Smørkrem med maldonsalt - noen som har prøvd det?
ANBEFALES!



PS I MORGEN TREKKER JEG VINNER AV BECKSØNDERGAARD SKJERF!!!



14 kommentarer:

  1. De så super gode ut :) Nam nam....

    Ha en super Søndag og kos deg masse når Tuva kommer hjem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  2. De så helt fantastisk gode ut, naaaaam! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Inspirert av Fairytale cupcakes som holder til nedi byen - så de ble ikke så aller verst ;)

      Slett
  3. Namme. Vi har kaker igjen fra bursdagsselskap igår, og jeg skal kooooose meg med Alt For Norge på TV i kveld :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig!
      Viktig å kose seg en gang i blant

      Slett
  4. Godt å hente inn litt søvn når man kan :)
    Jeg er som deg,dårlig på å sove når Majken gjør det. Alltid noe som må ryddes,vaskes,brettes osv. . .
    Kajsa sov bortefra i natt,så deilig å ikke stå opp med henne i syv tiden.

    Nyyydelige de cupcakese så ut da :D Regne konditoren du jo Stine!

    Aaaah,misunner deg den Spania turen ;)
    Høres helt nydelig ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, har begynt å fått kveldene for meg selv nå, så da er det ok å holde på med husarbeid når hun sover.
      Spania blir rett og slett fantastisk! Bare 7 dager igjen!

      Slett
  5. Så flink du er , de så veldig gode ut!!!

    SvarSlett
  6. Ja, du må jammen glede deg til Spania. Vi NYTER dagene her nede og selv etter to uker er jeg ikke det minste lei. Vi drar hjem på fredag men har egentlig ikke så veldig lyst... ;) Her er det perfekt varme for de små nå, ikke for varmt men varmt nok til at man føler man er "i syden"..

    SvarSlett
    Svar
    1. Så godt å høre!
      Vi tenkte også at september var en fin tid med de små! Gleder meg og teller ned '7 dager igjen! Kos dere de siste dagene! Hjemme er det høst!

      Slett
  7. Ååh, disse så jo virkelig gode ut! :))

    Det skal bli godt med tur til Spania ja. Fint å få litt avbrekk fra hverdagen. Helt enig at det ikke er fritid å være i mammapermisjon.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag