04.09.2012

Må vell bare innse at høsten har kommet!

Bare på få dager har vi fått en helt ny årstid her i Trondheim. 
Fra å ha gode temperaturer og glimt av sol - sitter vi nå med regn, vind og kalde temperaturer. 
Jeg er ikke mentalt klar for en ny årstid enda kjenner jeg, men sommerplantene vi hadde ved inngangspartiet viste noe annet.. 
Margerittene var blitt brune, og potterosene - vel, det var ikke igjen så mye av de heller.
Derfor ble de byttet ut med litt lyng.
På slike dager er det godt å bare være inne.
Tuva har tatt fri fra barnehagen og er sammen med Thea i pirbadet. Fra kl 11-12 satt hun med telefonen i hånden hele tiden for at tiden skulle gå fortere  "Æ glede mæ sånn, mamma" er det jeg har hørt desidert mest i hele dag! Live og jeg er hjemme og pusler litt

Det er bare 13 dager til avreise og Spania - og fylle opp sol lagret i kroppen slik at man kommer seg igjennom en ny sesong med snø og minusgrader (om en stund)
Så får vi fornye høstgarderoben og kjøpe inn nye barnehageklær når vi er tilbake

Flere som kunne tenkt seg en måned til med sommer?

2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner meg heller ikke klar for høst enda, men for å gjøre det litt bedre har jeg også kjøpt meg lyng, de er så fine med den lune lillafargen :) Heldig dere er som skal til Spania, kunne gjerne tenkt meg en tur til varmere strøk nå i høst jeg også! sukk....

    Veldig fin blogg du har, gleder meg til å lese mer. Synes det er mrosomt å følge flere bloggere fra Trondheim :)

    -Airin-

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig!
      Liker også godt fargen lyngen gir - og med det været som har kommet må man bare innse at det ER høst :P

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag