10.09.2012

Inspirasjon soverom

Vi har igrunn et soveromsdilemma i vår leilighet.
Da leilighetene ble bygd bestod første etasje av: gang, kjøkken, bad og to soverom
Stuen var i andre etasje. Hos oss har stuen og soverommene byttet plass noe jeg synes er veldig greit for da kommer stue og kjøkken på samme plan, MEN vi ender opp med et lite og et stort soverom.
Per dags dato har vi det store soverommet og Live sover inne hos oss, men på sikt må nok jentene dele rom og jeg er usikker hvordan vi skal fordele oss.

Har tenkt at de kan ta det store for å ha leker og slikt tilgjengelig på sin egen plass med god plass til to senger, men samtidig hadde det vært greit at det fortsatt hadde vært vårt rom, med stor garderobeløsning og mye plass. Jentene får køyeseng på det lille rommet og litt leker, men ikke det store lekerommet.

Mange tanker og jeg sitter å vipper fram og tilbake.
Det er heldigvis ikke noe som skjer med det første da vinduene skal skiftes i slutten på neste år, og jeg ser for meg oppussing av soverommene i samme slengen, så får bruke året på å vurdere

I mellomtiden har jeg tatt en inspirasjonsrunde og funnet en ønskeliste for det nye rommet
(forutsett at vi beholder det store!)
Noen som har lure forslag?


10 kommentarer:

  1. Så masse lekkert på ønskelisten til soverommet!!
    Dette blir nok innbydende og romantisk ♥
    Den sengegavelen er lekker!!

    Ha en fin fin dag:)

    PS: Den medisinen i innlegget under skulle vært på blå resept:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper det blir bra når den tid kommer!
      Hehe, helt enig :)
      Ha en fin kveld

      Slett
  2. Mye flott inspirasjon da:) Ikke godt å si hvilken løsning som er best. Håper du finner utav det:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Tiden vil vise. Kanskje dukker drømmehuset opp før den tid også!?

      Slett
  3. Soverommet er et viktig rom syns jeg, det er tross alt der du starter og avslutter hver dag, det BØR være rolig og avslappet interiør i det rommet. Selv har jeg massevis av ønsker og drømmer for vårt soverom. Provlemet er bare at vi har en svindyr seng, som har en farge som ikke passer til NOE!! Så jeg sliter litt med det der altså.. Her hos deg stod det mye fint på ønskelisten..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, såpass ja :P
      Blir spennende å se om jeg får det sånn med tiden

      Slett
  4. Hvor er den fine sengegavlen fra? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er fra Artwood og heter London.
      Fåes kjøpt her iallefall: http://www.byvillapaprika.no/products/london-sengegavl

      Slett
  5. Nydelig! jeg kunne godt ha tenkt meg sånn til sengen også, men vi har skråtak og den veggen senga må stå mot er så lav at det ikke er plass til slikt :/ I mitt neste hus kaaaanskje :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg elsker den!
      Kjipt med skråvegg, jeg håper det blir fint på rommet vårt. Nå føler jeg vi sover på en institiusjon eller liknende :P Gleder meg til å få mer personlig preg over det

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag