12.09.2012

Høsten er tid for lys

Høsten er tid for mørke kvelder, kald klar luft i lungene på vei til barnehagen, regnet som pisker i ansiktet og tente lys i en rolig atmosfære inne på stuen.
På mange måter liker jeg høsten selv om det alltid er tungt å si farvel til sommeren som går så alt for fort.  Men alle forandringene som skjer i denne måneden er spennende å følge med på dag-for-dag.
Bare på noen dager har luften blitt råere, og bladene har fått antydninger til å endre farge

Når barna er i seng og stua er ryddet er det ekstra godt å sette seg ned i en god og varm stue med tente lys. Lysfatet har fått nytt innhold til ny årstid:




7 kommentarer:

  1. Nydelig! Her har vi begynt å tenne lys om kveldene også. Skikkelig koselig og duftlys! MMm... Er det Lene Bjerrelys du har oppå fatet ditt der? I såfall lurer jeg på om du liker disse? aldri kjøpt de selv, men alltid lurt på de for synes de er så fine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig!
      Lene Bjerre ja - elsker de!
      Et tips er å beholde plastikken på når man brenner lysene, for da slipper man at de flyter utover og likner på en sopp etter den første kvelden :P
      Men det hvite lyset med mønsteret har jeg ikke prøvd enda

      Slett
  2. Herlig, og så fine bilder du tar :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det ;)

      Slett
  3. Så mye fint på fatet ditt:)
    Nydelig farge på Hortensiaen ♥
    Det er deilig med høst, særlig inne:))

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) jeg er så enig med deg :)

      Slett
  4. Jeg er enig med deg, det er tungt å si forvel til den korte sommeren...men så er jo høsten såå vakker og koselig! Vakre farger, gode lukter, skumring...og best av alt, Stearinlys å innekos på kveldstid <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag