06.09.2012

DIY - dørskilt


Jeg har LENGE vært på utkikk etter et dørskilt som passer oss, men ikke funnet noen i min smak eller som jeg bare må ha. 
Derfor tok jeg saken i egne hender og vil dele dette med dere


Du trenger 
- En liten bilderamme. Min er 12x12 og kjøpt på Clas Ohlson
Fotopapir med tekst
Blomster og perler fra Panduro

Jeg åpnet et nytt dokument i riktig størrelse på Photoshop, skrev inn ønsket tekst som jeg printet ut.
Limet på noen diamanter og en blomst for å pynte opp litt!
Enkelt og fint, synes jeg 

Velkommen til oss



7 kommentarer:

  1. det ble veldig fint! :) lurt å ta det i egne hender!

    SvarSlett
  2. Så lurt! :D Ååå jeg har lurt så lenge på hva skrifttypen du har brukt på "Velkommen" der heter! :p Deler du? ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Så klart :)
      Signerica heter den ;)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag