18.08.2012

Nytt utebord

Da var nytt utebord på plass!
Frem til nå har vi brukt et høyt teak bord som tilhører utemøblene våre, men hadde lyst på noe som sto mer i stil til benken som ble snekret tidlig i vår.
To paller ble kledd inn - og vi hadde fått nytt bord:
In the making - flinke kjæresten min!

Det ferdige resultatet (ubeiset)

Pallebordet har fått et lag med beis - og i morgen skal jeg få til to nye strøk, så den får samme farge som benken også!
Gleder meg til flere sene kvelder der ute!
Bordet vi hadde før ble flyttet på andre siden og står klart til frokostbord på finværsdager
Før - praktisk men ikke så fint.
Mor i huset er strålende fornøyd!

Ps: Tusen takk for gode ord i innlegget under! Det setter jeg ufattelig stor pris på. Live har fått tre flasker i dag også og sover blid og fornøyd - uten gråt!

14 kommentarer:

  1. Så flott da! Dere er bare flinke!
    Med tanke på innlegget under,du må jo se ann hva barnet ditt trenger. Har du ikke nok,må du gi ekstra. Barnet skal da ikke være sulten.
    Jeg fullammer ca hver 3 time om dagen,men om kvelden har Gabriella vært urolig,etter at hun har fått sitt siste måltid. Da har jeg gitt ekstra på flaske til henne. Avogtil min melk og andre ganger morsmelkerstatning. Jeg som deg ønsker jo et fornøyd og blid barn. Gjør det du føler er riktig,du kjenner barnet best. du er jo mammaen du.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord!
      Vi føler dette er det riktige for oss, selv om jeg helst ville fullammet i noen mnd til

      Slett
  2. Så fint! dere er flinke :)

    Ha en fin Søndag søte du,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det!
      God søndag Jatte :)

      Slett
  3. flott, rustikt utebord. Kjempebra laget. Hos oss er det også mye snekring.

    SvarSlett
  4. Rustikt, supert bord. Passer til utebruk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ;) får på noen lag til med beis så blir det knallbra

      Slett
  5. Svar
    1. Takk :)
      Det ble veldig bra synes jeg

      Slett
  6. Så fint!! Så flinke dere er alså!! :D

    SvarSlett
  7. Kjempe fint bord! Greit med en handyman i hus:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker :D Veldig glad for det!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag