29.08.2012

Mine interiørfavoritter

Jeg fikk spørsmål fra en av mine lesere om jeg kunne dele inspirasjonskildene mine på interiør med dere - og selvsagt kan jeg det.
Dette er nok en hobby som jeg har hatt lenge, men ikke hatt den store muligheten til å utfolde meg sikkelig før vi tok over vår egen leilighet i desember 2011.
Jeg har funnet en stil jeg trives med og som representerer meg.
Det går mye i hvitt og grått med detaljer i sølv.

Hadde jeg hatt helt blanke ark her hjemme, og en ubegrenset konto er det mye på tak, vegger og gulv som har blitt byttet ut, men denne leiligheten er nok bare en mellomstasjon til vi skal kjøpe noe større så det vil nok ikke lønne seg å bruke alt for mye penger på den.

Har også erfart at netthandling er veldig lettvindt, men også ganske skummelt.
Jeg bestiller nok ting litt for ofte da jeg "skal bare" titte innom før sengetid en kveld.
I dette innlegget viser jeg noen detaljer fra møbler og interiør i stua vår, samt en samling av linker på mine favoritt nettbutikker


Titter ofte innom interiørblogger og da er listen til NIB veldig fin å "snoke" i.
Hvis du er opptatt av interiør finner du garantert mange favoritter der.
Av blader så abonnerer jeg på BoligDrøm og kjøper ofte Vakre hjem og Interiør også.
Og en liste over de nettbutikkene jeg liker best:


Trondheim har også mange fine interiørbutikker og mine favoritter er:
Gave og Interiør/Black design på Tillertorget, Kid, Skeidar, Bohus, Drivstua Gartneri på Valentinlyst, Ting, Cornelias hus i Trondheim, Emmas house i byen, Black&White som har butikker på City Syd, Lade og Trondheim Torg . FrkWickstrøm på Heimdal, Til glede på Heimdal, Kremmerhuset og Celorias interiør på Malvik.
Er sikkert mange fler, men disse er de jeg kommer på i farten

Håper du finner noe du liker!


Ønsker du å se mer bilder fra vårt  hjem
har jeg en egen knapp under headeren
som heter "vårt hjem" 

12 kommentarer:

  1. Elsker stilen din Stine!
    Vi er veldig like i smak :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselg å høre :)

      Slett
  2. Digger stilen din! Så her skal jeg finne mye inspirasjon til vi skal innrede huset:) Takk for super bra innlegg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Farlig å sitte opp i sene nattetimer å finne inspirasjon i grunn.

      Slett
  3. Så mange flotte favoritter:)
    Det finnes jo så mange flotte butikker, både på nett og i byene ♥
    Kjente igjen noen av mine favoritter hos deg og:)

    Ha en fin fin kveld ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  4. Herlig inspo!:)

    Ha en finfin Torsdag -
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre :)
      God torsdag til deg også!

      Slett
  5. Den sofan skulle jeg gjerne hatt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er på tilbud hos Bohus nå, Carine :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag