01.08.2012

Makeover av Liatorpskjenk

Som vist tidliger har jeg forandret litt på skjenken i stua.
Den fikk nye knotter og jeg bestemte meg for å usynliggjøre det vi oppbevarte der inne etter å ha prøvd ALT for å få det til å se fint ut  - men permer og bildeskriver er ikke det mest dekorative å ha i en stue - så jeg dro på Stoff&Stil og fant blonder.

Skrudde av dørene, Klipte til tøyet og limet det på med superlim fra Rema!
På noen minutter hadde vi fått en helt ny skjenk og som ble mye finere etter min smak.


In the making


Resultatet med blonder og knotter


Ny lampe og ultralydbilde av jentene

14 kommentarer:

  1. Så utrolig fin den ble!! :D

    SvarSlett
  2. Du er så kreativ! Nydelig ble den :-)

    SvarSlett
  3. Knallfint ble det!!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Så fint det ble...ingen dum ide :)
    Hvor har du kjøpt knottene??

    Hilsen
    Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Knottene er bestilt fra Sofies Villa :)

      http://www.sofiesvilla.no/kategori.php?kategori=16

      Slett
  5. SÅ utrolig fint det ble! Det var ingen dum idè:):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ble igrunn veldig fornøyd selv også ;)

      Slett
  6. Nydelig. Så flink du er!

    SvarSlett
  7. utrolig fin og så enkelt at tilogmed eg hadde klart det haha
    har nelig et hjørneskap på badet som rommer håndklær -og siden eg ikkje er en interiørblogger har eg håndklær i forskjellige farger og alder.....
    Skulle gjerne gjemt vinduet i hjørneskapet og har lurt på vindusvinyl,men dette var like flott. Lim har eg,blonde og. TAKK

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag