19.08.2012

Hvit, Kit, Large eller XL?

Inspirasjonsmappen på dataen voker for hver kveld.
Det er nok sant som sies at man aldri blir ferdig med å dekorere og skape et hjem. Jeg kommer stadig over nye inspirerende blogger og nettbutikker og lampene fra TineK har stått høyt oppe på ønskelisten en stund .
Da vi tok over leiligheten hang det igjen noen Ikea taklamper som vi sydde trekk på, men disse har nå gått heden og jeg har vell bestemt meg for å investere i nye lamper.

Så kommer dilemmaet:
Fargevalget er en ting - hvit eller kit og også hvilken størrelse jeg skal velge
Skal jeg ha den store (40 x 26 cm) eller gå for den i XL (60 x 46cm)

Hvit er jo mer tidløst, men samtidig vil den mørkere fargen skape litt mer dybde i rommet
Hva ville du vurdert?





Slik ser vårt spisebord ut per dags dato
'





2 kommentarer:

  1. Disse lampene er superfine! Jeg selv ville gått for den hvite da den går til alt.. men hjemme hos deg er kanskje den andre finest - er jo noe slikt du har fra før også? :)

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Har vurdert den hvite over stuebordet, men får starte med en over kjøkkenbordet først. Hmm, lurer på om jeg har falt for den i kit ja! Men gøy å høre andres tanker eller erfaringer

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag