05.08.2012

Hitratur og Hopsjødagene

Uke 29 tok jeg med jentene til en langhelg på Hitra -Knarrlagsund til min farmor og farfar. 
De fikk bli kjent med Live og vi hadde fine dager på kysten av Trøndelag. 
Fredagen var vi på Hopsjøbrygga og barnasdag.
Idyll


En finværsdag og Ståle kastet seg ut i sjøen. Tuva og jeg nøyde oss med å duppe føttene fra brygga


Live og oldemor

Tuva spent og forventningsfull til barnas dag.
Sjørøvertokt, Hopsjøtrollet, Elias båt og forestillinger iløpet av dagen

Hopsjøbrygga
Mange barndomsminner herifra da jeg bodde med gåavstand fra brygga i 9 år

Tuva og Henrik på Eliasbåt

Mamman og Live

Tuva og mormor
Et skikkelig team

Show med Erik Mogeno fra Norske talenter.
Tuva hadde veldig lyst å snakke med kaninen etter showet da, og skjønte ikke helt hvorfor den bare lå i kofferten

Tuva fikk sin første hårklipp av min tante - som også gav meg min første hårklipp for en del år tilbake

Ble hårklipp på meg også, og tok vekk en del på lengden som dere kan se over, og resultatet kommer om noen dager! Dere som følger meg på Instagram har fått en smakebit allerede

I dag tidlig dro vi på Storsand camping i nabokommunen og spiste frokost med min pappa, fruen, stesøsteren min og hennes tre barn. Pappa har kjøpt seg campingvogn så det klødde nok litt i fingrene etter å prøve den ut. Litt badminton i ekte campingstil samt en dukkert i sjøen for Tuva sin del ble det iløpet av dagen! 
Trodde ikke hun ville bade da hun fikk kjenne temperaturen, men der tok jeg feil. Hun storkosa seg og kunne nok vært i vannet hele dagen. Det overrasket mammaen en del.
Nå er vi hjemme igjen og klar for en koselig søndagskveld



3 kommentarer:

  1. Flotte bilder !:) For et vakkert sted :)
    Gleder meg til å se hvordan du ble på håret !:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hitra er virkelig en perle på solskinnsdager :)
      Elsker kystlivet (akkurat da!)
      Innlegget er klart, så det kommer om noen dager
      Fin søndag :)

      Slett
  2. Masse supre bilder. Det ser ut som ein kjempekoselige plass.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag