03.08.2012

God helg!

For en fin dag dette har vært!
To dager på rad med finvær må være en rekord! Etter barnehagen ble badebassenget funnet frem og vi hadde noen fine timer i sommervarmen.

Fikk også en skikkelig gladnyhet i barnehagen i dag, for Tuva hadde visstnok klikket utrolig godt med ei av de nye jentene som startet på avdelingen nå etter sommeren, og denne jenta viste seg å være "bestevenninnen" fra den gamle barnehagen! Utrolig tilfeldig og veldig koselig - jeg er så glad på Tuvas vegne. Det skal ikke være mulig

På kvelden laget vi pizza der hun selv får kjelvle ut deigen og ha på det fyller hun vil! Koselig fredagskveld for jentene og meg. Nå har de begge sovet siden kl 19 og jeg har hatt mange timer for meg selv! Helgavasken er tatt, klesvasken eksisterer ikke lenger, friske blomster står på bordet og jeg har slengt beina i sofaen for å se "Sex and the city"

TGIF!
Tuvas selvlagde pizza
Margeritter


6 kommentarer:

  1. Vi har hatt en halv dag med fint vær, juhuuu! :) Så bra de kom i samme barnehage, kjekt når de trives:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, vi har ikke vært bortskjemt med finvær i år nei! I dag er det grått hos oss igjen. To dager med finvær var jo raust :p barnehageoppstarten ble nok lettere når de har gode venner i barnehagen :) god helg!

      Slett
  2. Sex & The City er den perfekte avslutningen på en god dag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja :) men kommer seg aldri i seng så ikke helt uthvilt i dag kjenner jeg :)

      Slett
  3. Hei! Jeg har en datter på 3 mnd,som ikke il legge seg før tolv hver kveld.. Så når du skriver at din baby legger seg 19 , lurer jeg på hvordan du får det til? :) hvordan får du henne til å sovne? Sover hun mye på dagtid? Takker for svar :) hilsen fast leser

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Det skal Sies at det hører til sjeldenhetene at hun sovner så tidlig! Faktisk skjedd bare to dager :) har vært plaget med luftsmerter så har inne vært i seng før 23-24 her heller. Men de siste dagene har hun vært litt utolig på dagtid og bare sovet små dupper. Derfor blitt stelt samtidig som storesøster, matet og lagt i baggen. Det har hun funnet roen etter en lang dag, og i går sov hun fra 19-02! Må la det gå flere kvelder før jeg kan si om dette virker, men jeg krysser fingrene :) gleder meg til å få igjen kveldene :)

      Finner jeg ut noen metoder eller erfaringer rundt dette så skal dere få vite det :)
      Ønsker deg god helg :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag