08.08.2012

Drømmer...

.. om hvit trapp og nyoppusset gang.
Det er en utrolig stygg trefarget trapp med sort antiskli tape.
Sort gulvbelegg som likner på flis og liggende panel på veggene som samler masse støv og tapet på veggen i andre etg.
Belysningen er dårlig og vegglampene fra Ikea som hang igjen da vi tok over leiligheten lever sitt eget liv

Det skal nok gjøres noe med gangen om ikke så alt forlenge og jeg har satt meg opp en inspirasjonsliste/ønskeliste for hvordan jeg vil ha det. Det er det første man ser når man kommer inn i vårt hjem og jeg vil derfor det skal se litt fin ut, selv om man aldri oppholder seg der.


Har lyst å ha en kontrastvegg der speilet henger nå, rive panelet og legge gips eller sponplater på veggen. Trappen SKAL bli hvit og vi legger nok på noen tepper der slik at det ikke blir så glatt for barna.
Jeg gleder meg til å starte oppussingen og vise resultater.
Kanskje blir det helt annerledes når det er ferdig.

10 kommentarer:

  1. Blir spennende å følge med, har en trappegang/gang selv som skal takes på sikt :) Ser lovende ut hvertfall :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, håper det!
      Ser det for meg i hodet iallefall, men hvordan det faktisk blir kan bli spennende å se :)

      Slett
  2. det er til informasjon ikke liggende TAPET på veggen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thihi, går litt fort i svingene av og til :p

      Slett
  3. Alltid gøy med oppussingsplaner.. Selv har jeg alltid noe jeg ville gjort, men det strekker ikke alltid til:):) hehe..

    SvarSlett
    Svar
    1. Samme her :P
      Skulle ønske jeg hadde tid og penger så skulle jeg forandret HELE leiligheten :P

      Slett
  4. Blir nok knallfint tilslutt:) Du har jo så god smak!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre :)
      Kribler i fingrene etter å begynne nå :)

      Slett
  5. Vi har også en sånn stygg tretrapp. Jeg har sinnsykt lyst til å bytte den ut. Men det koster jo helt vilt mye penger. Så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje den bare trenger litt maling?
      Vi skal grunne og male vår snart, så skal jeg dele erfaring etter det :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag