12.08.2012

Bloggjobbing

Tuva er til pappaen sin og Live sover.
Jeg har benyttet denne søndagsmorgenen til litt bloggjobbing - endret header, laget nye navigerinsnapper, endret litt tekst og farger.

Har også laget to Tutorials som blir publisert med tiden: et hvordan man lager vannmerker i photoshop, den andre er navigerinsknapper under headeren. 
Er det noe annet dere ønsker Steg-for- steg beskrivelser på?

Håper dere har en super søndag!
Vi skal kle på oss og ta oss en liten trilletur om litt.
Solen titter så vidt frem bak skyene og det er meldt godt vær fremover!
Det hjelper på humøret

Klem

9 kommentarer:

  1. Ønsker gjerne en tutorial på hvordan du får til å forandre designet på sidemenyer, legger til egne knapper og tekst. Eller finnes det tutorialer for det andre steder?

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånn generelt for å endre farger og skrift, samt sette inn egne gadgets i form av bilder du tenker på?
      Kan godt lage en for vet ikke om det allerede ligger på nett

      Slett
    2. Ja, det var slike ting jeg tenkte på. Trenger litt fornyelse på bloggen vår:)

      Slett
    3. Det kan jeg gjøre :) supert med innspill :)

      Slett
    4. Da har jeg laget et lite innlegg om hvordan få en personlig blogg.
      Du finner linken under "blogghjelp" eller du kan trykke på denne linken: http://stinelervik.blogspot.no/p/blogghjelp.html

      Håper dette var til hjelp :)

      Slett
  2. Fint det blir! Du er virkelig flink :D:D Imponert jeg. Og jeg jobber MYE i photoshop. Det er ikke noe enkelt program ;P Hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Veronika :) man prøver og feiler og man skjønner mer og mer. Går ikke an å bli utlært i det programmet ;) men det er gøy!

      Slett
  3. Flinkis, dette ble kjempebra!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Gøy å jobbe litt med bloggen når man har tid

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag