23.07.2012

Et lite livstegn


Vi har kommet hjem fra en kjempekoselig tur på Hitra- og det er UTROLIG stille her hjemme for øyeblikket. Live og jeg har huset for oss selv noen dager, og det skal bli litt godt å gi all min tid til henne. Dagen i dag har gått med til litt shopping og vasking er hjemme. Interiøret får nye plasser og nye ting kommer på veggen - godt å kunne jobbe sammenhengede når man holder på, så jeg storkoser meg. Kommer tilbake med mer bilder etterhvert, men akkurat i kveld ble jeg så opptatt med å få på plass det nye i hjemmet :)





Har også kjøpt Minifom på apoteket i dag, så håper magevondten til Live gir seg for godt! God kveld

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Alltid kjekt med noe nytt ;) Gleder meg til bilder :) Krysser fingrene for at miniform hjelper på magen til Live! Ha en flott kveld videre ! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har tatt masse bilder, bare litt datatrøbbel så innleggene blir litt forsinket. Dårlig å blogge via iPad :/

      Slett
  2. Kjekt med forandringer og nye ting:) Blir spennende å se resultatet:)
    Håper miniformen hjelper!
    klem

    SvarSlett
  3. Deilig å kunne slappe av og pusle rundt i hjemmet :)
    Krysser fingrene for at magesmertene til Live gir seg. Ikke noe godt for lillemor, nei.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, seter utrolig godt :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag