07.07.2012

SingSang - giveaway

For en drøy uke siden tipset jeg dere om SingSangkortene som har blitt mye brukt her i huset.
Nå har jeg den store glede til å trekke ut hele 3 vinnere som får utdelt en pakke med "mine første sangkort" og fargeleggingsboken som hører til!


En perfekt barselgave til nybakte foreldre!
Synes også den er super å ha nå som sommeren har kommet og den lille boksen kan bli med både på stranden eller biltur for å oppholde ungene der de trenger litt avledning eller aktivisering.
Funker på både storesøster og lillesøster her i huset! (1 mnd og 3 år)

Og konkurransereglene er svært enkle
Det eneste du trenger å gjøre er å like SingSang på Facebook!


 Skriv i kommentarfeltet når du har gjort det så er du med i konkurransen.
Så blir jeg utrolig glad om du vil bli følger av bloggen min eller facebooksiden, og kanskje vil dele dette med dine venner!
Lykke til og god Singsang sommer



58 kommentarer:

  1. Åååh så gøy, har hatt lyst på sånne til jenta mi lenge nå! :)
    Og endelig får eg sjansen :)

    Har likt siden på FB og lagt meg til som ny følger :)

    Ønsker deg en riktig fin sommer videre <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Ååå, dette hadde vært en flott barselgave til nevøen min som snart kommer :) Likt siden og lagt meg til som følger!

    Ha en fin sommer videre :)

    SvarSlett
  3. Likt! Og følger deg allerede:) så gøy:D

    SvarSlett
  4. Kunne jeg gjerne hatt :) God sommer :o)

    SvarSlett
  5. Ja. jeg vil gjerne være med. for en super Dåpsgave det hadde vært

    SvarSlett
  6. Liker og delt :-))hilsen Heidi Eliassen

    SvarSlett
  7. Liker og deler ;) God sommer :)

    SvarSlett
  8. mammatil27/7/12 20:25

    Likt:)

    SvarSlett
  9. Likt og er allerede følger:-)

    SvarSlett
  10. Gjort :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  11. Siw Johannessen7/7/12 22:41

    Liker

    SvarSlett
  12. birgitte7/7/12 22:49

    Jeg er med. Har likt singsang lenge:-) Bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  14. Jeg liker allerede, og har veldig lyst til å vinne til sønnen min på 20 mnd!! :)

    SvarSlett
  15. Jeg er også med. ;) God helg ;)
    marita romfo

    SvarSlett
  16. Dette liker vi! Merethe og Olaf

    SvarSlett
  17. Signe Helene7/7/12 23:56

    Jeg liker på facebook, og ønsker gjerne å vinne :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne være med:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  19. Liker å har delt:) og vil gjerne være med:) Kristina.handam@gmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med! :)

    SvarSlett
  21. Hei :)

    ✿~ Er følger av bloggen din, liker SingSang på facebook og vil veldig gjerne få være med i den kjempefine konkurransen din.
    Ønsker deg og dine en riktig GOD SOMMER! ✿~

    Sommerhilsen fra
    Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  22. Liker på fb. Jenta mi er kjempegla i å synge så hadde vært kjekt å prøvd ut disse kortene:)
    Mvh hannekb@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Hanne Beate8/7/12 09:23

    Hei!
    Åh, så fint å få muligheten til å vinne disse supre kortene. Vi har noen, men ikke disse.
    Liker SingSang på FB!

    Mvh. ha-beat@online.no

    SvarSlett
  24. Camilla Rognan8/7/12 10:14

    Hei!

    Da har jeg 'likt' siden til SingSang på Facebook og synes dette virket som en kjempekoselig og smart måte å aktivisere barna på :-)

    Ha en fin søndag! :-)

    SvarSlett
  25. Åjaaa - den ønsker vi oss!
    Det var utsolgt på de lokale bokhandlene da vi hadde bestemt oss for å kjøpe, så det hadde jo vert supert å vinne en!

    SvarSlett
  26. Likt og følger deg via bloglovin. -Linn (linn-larsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Likt og følger deg via bloglovin. -Linn (linn-larsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. Likt og følger deg via bloglovin. -Linn (linn-larsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Likt og kunne virkelig tenkt meg å vinne;) har ei frøken på 15 mnd og en gutt på 3,5 år spm hadde blitt sååå glade:)

    God sommer hilsen fra Marie :)

    (m_fossland@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. liker på FB, og blir med på trekning.

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Done og er med, uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  32. Likt og delt på FB. Kjenner jeg kommer til å vente i spenning på om jeg og snuppa på 7mnd blir de heldige vinnerne av disse flotte kortene!
    Bloggen din er flott, så jeg skal følge med den så godt jeg kan. Ha en fin sommer.

    klem Catherine
    angel@mimer.no

    SvarSlett
  33. Liker FB allerede, og håper på et lykkelodd i denne flotte trekningen!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Liker siden og vil veldig gjerne være med i konkurransen:)

    SvarSlett
  35. Liker på FB og følger bloggen din ;) det er absolutt behov for disse her i huset så jeg krysser fingre;)

    Ha en fin uke

    Klem charlotte

    SvarSlett
  36. Jeg er med!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  37. da hafr jeg likt. håper jeg kan bli den heldige vinner :D

    SvarSlett
  38. Håper på å vinne! Har to flotte barn som elsker å synge!

    Hilsen ellenkh@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Jeg er med, likt facebook siden og din liker jeg allerede! :)
    Har tre tantebarn fra 3 og under pluss et til om 7 mnd, så har nok å dele de med :D

    SvarSlett
  40. Jeg liker på facebook og håper jeg vinner :)

    Mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Vil gjerne väre med!
    Hilsen Mona, mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne være med på trekningen:)

    SvarSlett
  43. Likte for lenge siden :D

    SvarSlett
  44. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg prøver lykken ...
    ( \_/ )Jeg har likt SingSang lenge på Facebook...
    (=’.'=) Følger din Facebook side også...
    («)_(«) Ønsker deg en videre fin sommer...
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg har likt siden, og likt den ganske lenge.
    Kortene er fantastiske! Vi har nesten slitt ut vår boks- så vi vinner gjerne en ny boks til lillemann på 1 :)

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  46. Likt siden på facebook og lagt deg til i bloglovin :)
    Krysser fingre :)
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Liker på fb! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  48. Likt og blitt følger av bloggen din :)

    SvarSlett
  49. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på denne,
    da jeg har små barnebarn.
    Liker sidene på FB

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.nno

    SvarSlett
  50. Jeg vil veldig gjerne være med på give awayen din:) Har likt begge sidene på facebook.

    Ønsker deg og dine en fantastisk sommer!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag