02.08.2012

Så takknemlig

Jeg føler meg så utrolig heldig!
Har fått gleden av å være mamma for to herlige jenter som fyller dagene med latter, gråt, glede og enorme følelser som settes i sving for hvert steg fremover i utviklingen til begge to.
De gjør meg så utrolig stolt! 
Mammas engler!

Tuva har startet opp i barnehagen igjen etter ferien og alt har gått kjempe bra! Tydelig at barnehagen gjør henne godt for humøret er tilbake på toppen igjen og mindre trass på hjemmebane.
Det at mamma og lillesøster går hjem igjen ser ikke ut til å bry henne noe særlig heller og det var min største frykt. Vil ikke at hun skal føle hun blir tilsidesatt og foreløpig takler hun det bra.

Etter en 4 timers dag i barnehagen tok mamma oss med ned til byen på Olavsfestdagene og Trøndersk matfestival. Litt gøy å være turist i egen by også.
Tuva var ivrig etter å prøve all mat og gleden var størst i teltet der hun fikk lage egne pannekaker, smoothies og laks som hun selv fikk grille. Learning by doing!
Barna sover og mor har "Sex and the city" maraton.
I morgen kommer mannen hjem etter 12 dager borte fra oss!
Gleder meg

2 kommentarer:

  1. Fine jentene dine :)
    Godt Tuva trives tilbake i barnehagen,klart det merkes på humøret hennes.
    Rutiner og sosial lek med andre barn på egen alder er viktig.
    Håper dagene blir enklere nå som den fine storesøsteren er tilbake i bhg.
    Ønsker dere en herlig helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nåååh, takk Linn <3
      Tuva stortrives - heldigvis og oppstarten har gått mye bedre enn jeg hadde trodd. Det hjelper på alle måter, for er ikke godt til samvittigheten å gå fra et gråtende barn i barnehagen for så å ta med seg det andre å gå hjem..
      Takk det samme du :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag