03.07.2012

På tide!

I mange måneder har jeg brukt Tuvas Iphone da min skjerm ble ødelagt for snart et år siden. Gleden var derfor stor for begge parter da jeg fikk min nye Iphone 4s på døren i dag. 
Nå er nye programmer lagt inn og Tuvas telefon tilbakestilt, så nå slipper vi å krangle eller vente på tur. 
Det ble også til at jeg la inn Instagram, og begynt å lagt ut noen bilder - så får vi se om jeg blir bitt av basillen eller om det blir en kortvarig affære. Du finner meg under "stinelervik" 



Ha en fin tirsdag!

Giveaway i samarbeid med SingSang kommer om kort tid!





6 kommentarer:

  1. hææ!!? Har dattera di på 3(?) år IPHONE? sorry ordbruket, men HVA FAEN?! :s

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun fikk en gammel Iphone etter min bror da han kjøpte seg ny. Hvis du går inn på linken kan du lese mer. Men den er selvfølgelig uten simkort og bare innlagt barnespill

      Slett
    2. Jøss, sykt! :p.. hehe. Hvem link da?

      Slett
    3. Hehe, vet - i grunn galskap!
      Linken står i innlegget med rosa skrift, men legger den til her også: http://stinelervik.blogspot.no/2011/06/iphone-for-store-og-iphone-for-sma.html

      Hadde aldri i livet kjøpt en ny telefon til et barn, men veldig greit å bruke den når man har en tilovers :) Mange flotte apps til barn

      Slett
  2. Ingrid bruker ofte min iPhone til å spille på, så jeg vurderer seriøst å kjøpe iPad, for det er telefonen min liksom.. Kjekt om hun ikke legger beslag på den..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det problemet hadde vi også! Veldig greit å bruke en av de som spillkonsoll ja, derfor er jeg meget fornøyd med at hun har en gammel Iphone som kan brukes. Med godt polstret deksel rundt så den tåler å falle i bakken også!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag