25.07.2012

Mitt lille interiørprosjekt

Skjenken i stua har blitt oppbevaring av album, permer, skriver og andre ting som er greit å ha lett tilgjengelig, men som ikke er så dekorativt gjennom glassdører. Turen gikk derfor til Stoff&stil i går for å kjøpe inn litt blondetøy for å starte mitt lille interiørprosjekt
Bak glassdørene limet jeg på tøyet og den ble riktig så fin, synes jeg. Andre ting har også kommet til rette her hjemme nå som jeg har hatt tid til å pussle hjemme, men på grunn av en data med trolig ødelagt skjermkort blir det lite bilder (foreløpig) Jeg gleder meg sånn til å vise dere! Nå som blogglysten er på topp er det typisk at sånt skjer, men jeg lagrer det i minnet og er tilbake så snart ting er i orden :) Legger ved noen bilder av det siste som har kommet i hus

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint! Ser du noe gjennom? Slik har jeg gjort med vår skjenk også! :) Bare at jeg har brukt gavepapir da jeg prøvde å feste stoff, men det bare krøllet seg. Hvordan limte du det på? Altså, hvordan er det festet? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Kan se at det er noe innenfor ja, men ikke hva det er :) Regner med det går an å bruke annen type stoff om man vil ha det helt dekt. Stoffet er veldig tynt og lett å jobbe med, derfor trengte jeg kun superlim for å få det til å sitte :) Bare håper det varer over tid.

      Slett
  2. Du er så flink.. Og kreativ.. Komme hit å hjelpe meg eller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Hehe, hva trenger du hjelp til da? Er ikke så kreativ egentlig, men noen ganger dukker det opp noen fikse ideer!

      Slett
  3. Utrolig stilig og kreativt! Er jammen ikke mye som skal til for å få en helt ny look:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Betalte ikke mange kronene for en meter blondestoff og en tube lim!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag