20.06.2012

Sommerferieplaner i hodet til en treåring

Da jeg hentet Tuva i barnehagen på tirsdag så hadde de snakket om sommerferie planer og hva de skulle gjøre i sommerferien.
De aller fleste snakker om is, bading og sol - være med familien, men i hodet til min lille tulle står noe helt annet på planen så jeg.
Tuva : "Skal på karusellen bort i huggen"

Hva hun snakker om aner jeg virkelig ikke, og hvor eller hva "huggen" er har jeg heller ikke peiling på! Men søtt er det, og mammahjertet er veldig stolt!
5 ukers ferie starter allerede på fredag så vi må vell finne på et eller annet for å få tiden til å gå, men noe karusell blir det neppe.

8 kommentarer:

  1. Hehe...så herlig hun er. Her har størsten tatt ferie også, ferdig med 1. året på skolen.....herremidtid så fort tiden går,og mannen tar snart ferie. Det skal bli deilig, bare å kose seg til familien øker da :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Oij, spennende!
      Deilig med feriedager før en slik begivenhet ja! Hadde jeg tenkt meg om litt lengre hadde jeg nok ventet litt lengre, men det får vel gå :)

      Slett
  2. Hehe..skjønningen:) De har noen gullkorn disse søte små:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, boken begynner å fylles opp med gullkorn allerede :P

      Slett
  3. Lo godt da jeg leste det!! så herlig.. TM sier også masse rart i BHG fortiden så de må spør stemmer. Hehe.. ganske morsomt.

    SvarSlett
    Svar
    1. De er så søte!
      Koselig å få et lite innblikk i hva som foregår inne i det lille hodet :P Mange gullkorn

      Slett
  4. Hehe, søta! :))

    Kanskje hun tenkte på Hyggen. Det er ikke så langt herifra.... men hvor det skulle vært plass til et tivoli i Hyggen er jeg jommen ikke sikker på :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, vi bor i Trondheim, så tror det er ukjent for henne, men hvem vet...

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag