06.06.2012

Nye detaljer rundt spisestuen

I går fikk jeg på plass en liten hylle over spiseplassen vår.
Har en vegg på nesten 10 meter, så den trenger å fylles med noe dekorativt.

Alt er fra IKEA, og hylleknekten skal oljes i samme farge som spisebordet vårt. 
En større slyngplante skal også få plass der, og pastaen skal byttes ut med havregryn.
Dekorativt synes jeg
Er dessuten hekta på disse sjokkokulene, så det er greit å ha de lett tilgjengelig.

Må også få skryte av rask service der! Bestilte på morgenen, og fikk telefon etter noen timer at det var klart for avhenting. Det liker jeg! For når jeg får en ide så skal det helst skje med en gang


Og spisestuen ble så koselig etter makeoveren synes jeg! Har blitt et helt annet rom nå og med nye gardiner har stue/kjøkken blitt mer hjemmekoselig.
Etter å ha bodd her i 6 mnd er endelig alt pakket ut og alt på plass! Det tar tid å bo seg inn for å finne ut hvordan man vil ha det

4 kommentarer:

  1. Du er kjempe flink med hus og hjem Stine :)
    Moro å se bilder!
    Kjenner til dette med å bo seg til.
    Snrt 1 år siden vi kjøpte huset,men ikke fyllt opp all veggplass enda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre at du liker det Linn :) Er godt å gå hjemme, bli inspirert og skape sitt eget hjem :) Mange hvite vegger her enda også, men det blir! -Med små skritt igangen

      Slett
  2. Svar
    1. Så koselig å høre :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag