22.06.2012

Litt nytt

Nettshopping er en fin ,men skummel ting!
Man trenger ikke å komme seg ut av sofaen etter fødsel for å få litt nye ting til hjemmet. Jeg har lett etter en veggklokke, og fant endelig en jeg synes var søt! Regner med det kommer flere bilder av dette etterhvert når det kommer på plass.
Synes detaljene med romertall og roser var så søtt! Mangler bare å finne en plass til den på veggen

Fikk også kjøpt salt og pepperbøsse,  tea og coffee krukker i samme serie som brødboksen vi har.
Tror den er dansk, og heter Odense -emblem eller noe i den duren. Iallefall fått masse tilbakemeldinger på brødboksen og synes hele serien er så dekorativ

Og en skjønn evighetskalender fra Bloomingville.

Lysglass fra TineK 

Rett og slett E L S K E R stemningen disse glassene gir

Stemning med telys selv i juni
  

Nydelige roser jeg fikk sist helg!
Elsker den gammelrosa fargen på de, og den store blomsterknoppen

Friskt med litt farger nå som sommeren er her, og rosa er en fin komponent til alt det hvite og grå som dominerer her hjemme synes jeg.
Nye knotter fra Lisbeth Dahl til Liatorp serien vi har i stua.

Tv benken har fått et lite løft med nye knotter

Roser fra den nybakte Oldemor som kom på besøk i dag 

Venter på en pakke med GreenGate i serien Dora White fra Danmark som kommer om noen dager! Klarer nesten ikke å vente!
Håper dere har en fin fredag :)

19 kommentarer:

  1. Nydelig klokke ! Fint med forandring :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det gjør seg i blant :D

      Slett
  2. Masse fint :) Nettshopping blir fort farlig ja, de har jo så masse fint ! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så vakkert. Hvor har du kjøpt dette?

      Slett
    2. Ja, utrolig mye fint!

      Dette er kjøpt på;
      http://www.sofiesvilla.no/
      http://vakkerthjem.no/
      http://www.hviit.no/

      Slett
  3. Oi, her var det mye fint. Ønsker meg en slit evighetskalender :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er så fin!
      Også er den mye finere i virkeligheten enn på bilder ;)

      Slett
  4. Sån evighetskalender har jeg sett på, nydelig. Mye fint du har shoppet :D

    SvarSlett
  5. Hvor er knottene kjøpt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Knottene er fra Lisbeth Dahl og kjøpt hos Sofiesvilla :)

      Slett
    2. takk :) har du mulighet til å legge ut link? finner ikke akkurat disse på nettsiden :)

      Slett
    3. Så klart!
      Liten diamantknott: http://www.sofiesvilla.no/productdetails.php?product=3916

      Stor diamantknott: http://www.sofiesvilla.no/productdetails.php?product=1251

      Slett
    4. Tusen takk for hjelpen:)

      Slett
  6. Hvilken str er knottene du har?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror det er de store jeg har :)

      Slett
  7. Hvor har du kjøpt tingene fra Emblem serien? Prøver å finne en butikk med best mulig utvalg og pris for å ha en komplett serie. Så langt ser det ut som kipekee.no har det beste utvalget. Har sett på vivilla.no og pandoraeske.no. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har kjøpt noe lokalt, men på nettbutikken til vakkerthjem.no skal det være et stort utvalg :)

      http://vakkerthjem.no/?PageID=695

      Slett
  8. Har drevet å sett etter den nydelige evighetskalenderen over alt :)
    Men ser ikke ut til at jeg skal finne den noe sted desverre..
    hvor kjøpte du din?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kjøpte den på www.sofiesvilla.no i sommer, men ser ikke ut at de har den. Merket er Bloomingville - kanskje det kan være til hjelp. Kan si fra om jeg ser den noen plass

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag