30.06.2012

Hello Kitty kake

Hello Kittykake er i boks!

Sjokoladekake med vanilla icing,  trekk og pynt laget av marshmellowsfoundant.
Håper den faller i smak til treåringen
Små deltaljer
Underveis!

Cupcakes er også ferdig pyntet, det samme er makronene
Prinsesse cupcakes

Makroner

Nå må kjøkkenet ryddes - det verste med hele jobben, men det trengs virkelig, for der er det BOMBA.
Kommer tilbake med cakepops oppdatering også! 
Jeg gleder meg til bursdagsfest!

Legger ved ønskelisten på tampen her

14 kommentarer:

  1. Kjempe stilig Hello Kitty kake og de andre tingene du har laget. Du er flink!

    SvarSlett
  2. Herregud så flink du e!:) blir inspirert te å prøv å lag nå så fint te den dagen æ ska lag barnebursdag også:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk for det! Er utrolig gøy iallefall

      Slett
  3. Kjempe flink du er!! ^^, så snadder ut <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Håper den smaker også ;)

      Slett
  4. Du er bare kjempeflink. Hvordan lager du sånn Kitty figur egentlig? Jeg vil også lage sånn kake!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk.
      Hello Kitty laget jeg ved å printe ut et bilde fra google i ønsket størrelse og skjærte ut i foundant. Tegnet rundt med spiselig penn for å få frem konturene. Ikke vanskelig i det heletatt!

      Slett
  5. Så stilig kake :) Kos dere med barnebursdag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Det skal vi gjøre

      Slett
  6. Supermamma nr.1!!! :)
    Du er så flink med baking og pynting Stine.
    Kan tenke meg bursdagsjenta var overlykkelig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er nok bare på bloggen ;) hihi
      Er så gøy å holde på, men er alltid drittlei når jeg holder på, men nå er bursdagen overstått og Tuva er meget fornøyd med feiringen

      Slett
  7. Helt vanvittig bra! Du er knall flink!:) Håper Tuva får en fin bursdag:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Både mor og barn er fornøyd med feiringen.

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag