27.06.2012

GreenGate i hus!

GreenGate var noe jeg fikk kjennskap til da jeg startet denne bloggen for snart 4 år siden. Så de på utrolig mange blogger og jeg falt mer og mer for disse herlighetene. Men farger var ikke helt min greie, så da Dora White serien kom var jeg ikke sen.
I dag fikk jeg en etterlengtet pakke fra Danmark: 



Det er en del billigere i Danmark, pluss halv frakt, så om man samler på greengate kan det virkelig lønne seg.
Nå har jeg for 8 personer, men med tiden skal jeg iallefall ha til 12 eller 16.


Jeg bestilte fra Møllegården
8 lattekopper,  8 fat, en kanne, 3 skåler, en bordbrikke, en pakke servietter og et smykkestativ fra Lisbeth Dahl. Fikk alt dette på døren for 2500,-

18 kommentarer:

  1. Nydelig.. Jeg vant en giveaway med en sånn kopp. Så nå skal jeg begynne å samle også.. hehe..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er så søte!
      Og enda finere i virkeligheten enn på bilder!

      Slett
  2. så fine :) hvor bestiller du fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg elsker dem!
      Jeg har bestilt fra mollegaarden.dk

      Slett
  3. Elsker Green gate :-) Chloe off white har jeg samlet på :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke rart ;) SÅ fine og dekorative!
      Den er også fin! Gleder meg til å få mer i GG familien

      Slett
  4. kjempestilig. Gleder meg til å drikke kaffe...fra den nye kaffemaskina og de nye fine koppan dine.

    SvarSlett
  5. ELSKER gg, har ikke så mye enda, siden det er litt dyrt men unner meg en kopp i ny og ne ;))

    Hvilken butikk bestilte du fra? :)

    Klem Jatte!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kjekt at det er et merke som kan mikses og matches etter humør og årstid. Jeg har bestilt fra mollegaarden.dk :)

      Slett
  6. Det serviset er så fint! Sikler på det samme i blått. Hvor bestilte du fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg elsker det!
      Jeg har bestilt fra mollegaarden.dk

      Slett
  7. Utrolig fint! Dette var mye mer min smak en de som er fargesprakende:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg elsker det!

      Slett
  8. ;) Du får da en regning til...
    Momsen + gebyr på 150,- fra Posten.
    Jeg tar 89,- for lattekopp, 110,- for askjett og 249,- for mugge i norske kroner.
    Kalkuler selv ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, det blir spennende å se. Tror det var medregnet moms i det jeg betalte uten at jeg skal si det for sikkert

      Slett
    2. Har ikke fått flere regninger så totalprisen ble under 2500,-

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag