24.06.2012

Dagene flyr!

Vi begynner å bli godt kjent med det nye tilskuddet i familien.
Har fått god rutine på mating både på dag og natterstid og jeg kjenner at energien har kommet tilbake. Ei sosial frøken er det som har kommet hit til oss, og er veldig glad i kos, nærhet og prat. Har ingen rutiner på legging enda, men merker fort når hun er trøtt og klar for kvelden. Ellers går dagen med til amming, kos og soving. Krever ikke så mye enda
S O M M E R I TRØNDELAG - ENN SÅ LENGE!

Ferien for Tuva har begynt, så i går måtte vi en tur på ToysR'us for å få i litt hobbyaktiviteter og spill vi kan bruke på fridagene. Ringspill, yatzy, prinsessetatoveringer, kritt og film ble med hjem slik at vi kan fylle ammetiden med noe kreativt for henne også! For der er det fortsatt en utfordring - hun vil ofte bli løftet, ligge i fanget akkurat der Live ligger, eller ha hjelp til noe annet av mamma når lillesøster krever mat. Litt testing er det fortsatt, men jeg har stor tro på at det vil gå seg til etterhvert. Det må det gjøre!

Skulle egentlig skrive et innlegg om det i kveld, men Live begynner å bli overtrøtt, så får prioritere sengen i dag, så morgendagen blir fin også - da skal jeg ha begge barna her hjemme.

Har dere ønsker om tema å lese om?
Den nye hverdagen er godt i gang, så er det noe dere lurer på eller ønsker jeg skal skrive om så er det bare å komme med ønsker! Har glemt hva jeg lurte på selv før lillesøster kom, så litt hjelp fra dere setter jeg pris på

Ønsker dere en riktig god natt


2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Kjempefin blogg du har, fant den nå nettopp:)
    Gratulerer som 2 barnsmamma! Det kan være travelt til tider, men så verdt det!:)

    Veldig kjekt å ha noe å syselsette storesøster med!:)

    Jeg har mye å lese meg igjennom, så jeg har ikke noen spesielle ønsker for innlegg enda nei:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Så koselig med nye lesere - det setter jeg stor pris på :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag