28.06.2012

Bursdagsplanlegging


På søndag skal Tuva feires og det er planer om både makroner, prinsessecupcakes, fruktpinnsvin,  HelloKitty kake og Ole Brumm cake pops.
Sistnevnte har jeg aldri prøvd meg på tidligere, så det kan bli et spennende prosjekt. 
Alt er handlet inn og starten av helgen går nok med til baking og dekorering før det på søndag skal pyntes og feires!
Alt er klart til baking!
Farger til bakingen!
Jeg skal ta dere med på forberedelsene og kakebakingen og gleder meg til å feire Tuvamor!
Ønskelisten legges ut for familien iløpet av få dager:)


6 kommentarer:

  1. Du har no bra med utstyr hvertfall. Kommer nok til å bli kjempe bra, som det gjør hver gang du baker:)
    Håper du legger ut bilder av resultatet så vi får se:D
    Neste helg er det snuppa mi som skal feires, så da blir det melis og glasurfest på mitt kjøkken også;)
    God helg og ha en fin bursdag på søndag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det har blitt litt oppigjennom årene.
      Har bare igjen pavlova og cakepops nå, sistnevnte er jeg meget spent på!
      Har akkurat vasket ned kjøkkenet nå, for det ser ikke ut etter all den melisen!

      Slett
  2. Masse kjekt utstyr :) Liker også godt å pynte kaker, men det blir desverre alt for skjeldent. Gleder meg til få være med på forberedelsene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Samme her! Blir litt for ivrig når jeg endelig får muligheten til å bake, så blir ofte så lei :p Men snart i mål og vi skal få ei fin feiring i morgen

      Slett
  3. Spennende. Alt blir nok perfekt skal du se!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag