30.06.2012

Bakingen er i gang!

Live har sovet kjempelenge så jeg er godt i gang på kjøkkenet allerede!
Sjokoladekake, makroner og cupcakes står klart på kjøkkenbenken og klar for pynting og dekorering i morgen Synes det er veldig greit å dele det opp, for det er tidkrevende og man kan bli lei når det går over for mange timer.
Makroner klar til steking
Muffins i prinsesseformer
Sjokoladekake og makroner på avkjøling til morgendagen
Skal også prøve meg på Cake pops i morgen med Ole Brumm motiv og lage pavlova. Tuva er til pappaen sin i helgen og kommer ikke før selskapet, så jeg er meget spent på reaksjonen.

Kommer tilbake med resultater i morgen!
Nå skal mor og barn finne senga
God natt

6 kommentarer:

  1. SÅ mye godt du lager!!:)
    Blir nok ett stykk veldig fornøyd bursdagsjente på Søndag tenker jeg :)

    God helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper det faller i smak til gjestene også ;) Blir fort veldig søtt med alle disse frostingene også :P
      God helg ønskes deg også!

      Slett
  2. Nam, så godt ut :) Blir nok ei veldig fornøyd prinsesse skal du se :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper på det! Skal bli godt å bli ferdig nå kjenner jeg :)

      Slett
  3. Du er bare superflink. Litt sjalu kjenner jeg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er bare å begynne :) Veldig gøy

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag