16.05.2012

Vårt soverom...

..er endelig klart til å huse en liten baby.
Vi har endevendt hele rommet og fått bort all støv og hybelkaniner som har gjemt seg på disse mnd vi har bodd her. Måtte også ommøblere litt for å få plass til babykrybben så viser dere en liten titt på hvordan det ser ut akkurat nå



Som dere ser så har det kommet utrolig lite på veggene på soverommet. 
Med tiden så vil jeg pusse opp, så det blir ikke gjort så forferdelig mye før den tid, men skal prøve å få det koselig frem til da. Fargene på soverommet går i hvitt og mørk lilla. Planer om å få det litt mer gjennomført etterhvert, men det har ikke stått høyest på listen. Rundt babykrybben tenker jeg å få opp en liten vimpelrekke eller noen søte veggord. 

Tuvas rom er også rundvasket og kleskapet har blitt ryddet, så jeg kan nå si at hele tredjeetasje er nå ren!
Redd jeg har presset kroppen litt for mye i kveld, men håper jeg blir tilgitt og klarer å gå i toget i morgen. 
Frem til da er disse små på menyen før jeg må hive meg rundt å lage Pavlova! 

God natt


4 kommentarer:

  1. Så ut som ett kjempe koselig soverom :)
    Søte søte vuggen til Live <3 Står bare å venter på henne nå.

    Ha en herlig 17 mai feiring :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre :) Fortsatt et venteprosjekt med dette soverommet, men det tar stadig form :)

      Tusen takk for det Linn :)

      Slett
  2. Så flink du er. Jeg håper virkelig at ting er i orden rundt meg neste gang jeg venter. For begge gangene jeg har gått gravid har det vært totalt kaos rundt meg.. hehe..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk :)
      Det er litt ekstra godt når det er system og orden på ting rundt. Har store planer om å gjøre ferdig det siste i helgen da Tuva er til pappaen sin, så er det tre uker med bare kos!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag