23.05.2012

Tilbakeblikk: Russ 2007

Russetiden for i år er over forlengst og jeg hadde tenkt å publisere dette innlegget tidligere, men ikke alltid at det blir slik man vil.
Det er iallefall 5 (!) år siden jeg var russ og ferdig med hjelpepleieutdanningen min, og ville derfor vise dere et lite tilbakeblikk - da med tanke på russefrakken jeg hadde.

Ble så jeg tegnet russefrakken selv og barndomsheltene Fraglene prydet ryggen i mai 2007
Ellers var det en utrolig fin og minnerik tid med gode venner og gode minner. 




3 kommentarer:

  1. Hehe.. Morro å mimre litt da.

    SvarSlett
  2. Gøy å minmre tilbake:) Da er det jo 6 år siden jeg var russ!! Tiden går altfor fort.
    Stilige frakker dere hadde da:D

    SvarSlett
  3. Veronica1/6/12 18:38

    Så arti vi hadd d ilag d året:) Mått flire litt når e kom på russenavna våre;) Long time ago but the memories are still strong:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag