07.05.2012

Sniktitt på kveldens prosjekt

Da får jeg sette en strek over denne dagen og krysse av for dagen gjøremål.
Litt mer forberedelser i dag også da jeg har vasket alt til babykrybba. Den mangler fortsatt madrass som jeg har store intensjoner å få tak i imorgen, så inntil da er det bare en liten smakebit på bloggen i kveld.


Det er helt klart at det går mer opp når man pusler med slike ting, og det er godt og skremmende på samme måte. Godt å gjøre ferdig mest mulig slik at permisjonen blir mest mulig rolig og avslappende før fødsel og barseltid står for dør.
Blir mye babyforberedelser på bloggen nå, men det er mye av hverdagen min fortiden så hold ut!

Nå skal jeg ta kveld, og i morgen er det foreldresamtaler i barnehagen! Det er alltid så gøy å høre hvordan Tuva er, og har det, i barnehagen.
God natt alle søte lesere! Jeg setter så utrolig pris på hver og en av dere som titter innom mitt lille hjørne hver dag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag