22.05.2012

Smak av sommer

Enda en dag med sol - da er det godt å være trønder!
Tuva har hatt hjemmedag sammen med meg i dag også og vi har koset oss med alt som hører sommeren til både av melon og is. 

Nå har hun dratt avgårde på overnattingsbesøk hos mormor og jeg har tatt en skikkelig time-out fra hverdagen. Lå lenge i badekaret med egenpleie og hodet et helt annet sted enn fødsel, trass og forberedelser. 
I morgen drar kjæresten til Oslo, så det er ikke om å gjøre at fødselen starter akkurat nå iallefall.
Smak av sommer

Når kvelden kommer er det klart for reker og kos!
Dette kan jeg virkelig bli vant til - og det ser ut som godværet har kommet overalt i Norge også! Det fortjener vi! Håper dere har hatt en fin dag!


2 kommentarer:

  1. ååh missundelig!! har såå lyst på reker! men siden Otilia har reagert på kamskjell og andre diverse. Så tørr jeg ikke =( whæ.. kanskje jeg kan prøve når hun er litt eldre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, gruer meg litt til ammeperioden nå ja, så har blitt en del reker i det siste...

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag