09.05.2012

Sengen til Live står klar!

Nå er babykrybben vasket og montert. 
Laken og dyner er vasket og gjort klar til lillesøster kommer.
Det er kanskje litt i tidligste laget, men det er så søtt å se den lille sengen står klar å venter






Babykrybben ble laget av min morfar for 46 år siden og blitt brukt av alle i familien på morsiden. Det er en koselig tradisjon vi fører videre og det gleder meg at også Live skal sove i denne de første månedene før vi går over til sprinkelseng. Foreløpig står den på stua, jeg føler jeg må ta en rundvask på soverommet før vi flytter den opp dit - men det blir :)
Håper dere har en fin onsdag!


PS: SE INNLEGGET UNDER

9 kommentarer:

  1. Så søtt :D Jeg redde opp senga til lillejenta vår i går, innmari koselig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! Hadde det klart en stund før Tuva ble født også så får bare lufte sengetøyet før det taes i bruk!

      Slett
  2. Så flott :) Og koselig med tradisjoner!
    Gleder meg til å vaske opp tøy og slikt,og re opp vuggen selv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Elsker den! Det er så koselig å ha der klart :P Har redd opp flere ganger og går og retter på dynen :P

      Slett
  3. Så koselig :) Jeg klør i fingrene på å begynne med sånne ting jeg også, men har ikke termin før 14. juli :)
    Kjempe nydelig krybbe ! Her blir det en vugge som oldefaren til barna mine lagde til førstemann :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har du termin på Tuvas bursdag :D Veldig stas med julibarn ;) Har hatt det klart en mnd før termin begge gangene jeg :P Litt tidlig, men veldig veldig koselig!

      Slett
    2. hihi, kult :)
      Når jeg skulle ha Leah så tror jeg vogga sto klar på soverommet 3 mnd før termin, så måtte jo lufte madrass, vaske dyne å sengklær en gang til før hun kom :) Denne gangen må jeg bare prøve å holde igjen lengst mulig, men tror nok jeg snart begynner på litt klesvasking.
      Det klør i fingrene :)

      Slett
    3. Hehe, så søtt :)
      Klesvask er greit å få unna og påplass :) Samtidig vet man aldri når de små melder sin ankomst, så mest mulig er godt å ha ferdig :)

      Slett
  4. Åååå.. Så søtt :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag